Las galletas de la abuela

Discussion in 'Archivo: varios' started by sion67, Dec 1, 2015.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabolete

    sabolete Experto del foro

    Galleteros os gusta mi firma, me la ha hecho Drace, a que es preciosa, es que me gustan mucho los animales, en especial gatos, pájaros y perros :):)

    Drace :inlove:
     
    sion67, Kess and -Alba- like this.
  2. -Alba-

    -Alba- Leyenda viviente del foro

    monisima de la muerte!!:D
    venga, a lucirla por todas partes:)
     
    sion67 and sabolete like this.
  3. Kess

    Kess Leyenda viviente del foro

    Creo que la mayor parte de las firmas que andan por ahí son de ella! Las mías las hace Drace, salvo la que tenía de Papa Noel, jejeje se nota a la legua que la había hecho yo jejeje
     
    sion67 and sabolete like this.
  4. Nasril

    Nasril Leyenda viviente del foro

    Cerramos tema inactivo
    Saludos!!:)
     
Thread Status:
Not open for further replies.