cajas de tarta

Discussion in 'Cuestiones generales' started by bolito, Jun 22, 2026 at 5:01 PM.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. bolito

    bolito Aprendiz

    Hola, he cosechado el terreno principal de la granja y me han salido unas 60 cajas de tarta.
    Cuando he ido al molino para fabricar las tartas, no estaban alli
     
  2. Valkiria

    Valkiria Board Administrator Team Farmerama ES

    Buenos días bolito:

    ¿Podrías indicarnos si tras reiniciar el juego las tenías disponibles?